Великорублівська громада
Полтавська область, Полтавський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про результати проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг

Дата: 17.07.2024 13:21
Кількість переглядів: 90

Звіт

про результати проведення внутрішньої оцінки якості надання

соціальних послуг «догляд вдома», «надання притулку»,  «екстрене (кризове) втручання», «консультування», «соціальний супровід», «посередництво (медіація)», «соціальна профілактика», «інформування», «представництво інтересів» у

Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області».

06.06.2024 рік                                                      Великорублівська  ТГ

 

      На виконання ст. 11 Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020  №449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», наказів Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 року № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома» в Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області»:

       1. Затверджено Порядок проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг (Наказ від 05.03.2024р. №24/01-26);

       2. По кожному з відділень моніторинг та оцінку якості соціальних послуг проводить завідувач відповідного відділення;

       3. Складено план заходів по проведенню моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляду вдома;

       4. Організовано і проведено моніторинг та внутрішню оцінку якості соціальної послуги «догляд вдома» у відділенні соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання за I півріччя 2024 року з метою:

  - Визначення відповідності надання послуги догляду вдома державному соціальному стандарту та потребам отримувачів.

  - Удосконалення діяльності роботи з організації та надання соціальної послуги догляду вдома.

  - Виявлення та обговорення проблем, що виникають при наданні, що виникають при наданні соціальної послуги.

  - Виявлення та виправлення недоліків надання соціальних послуг.

  - Підвищення якості надання соціальних послуг.

    За підсумками проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома в Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» за I півріччя 2024 року роботу відділення соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання, оцінено як «добру».

    Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» продовжує роботу відділення соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання, згідно Державного стандарту догляду вдома, а з жовтня 2021 року, згідно із змінами № 335 від 16.06.2021 року та Державного стандарту « Надання притулку» від 13.08.2013 № 495 зі змінами від 11.05.2022 № 147 та відповідно до Постанови № 930 від 01.09.2023 « Деякі питання функціонування місць тимчасового проживання внутрішньо проживаючих осіб».

    Державний стандарт догляду вдома визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги догляду вдома, показники їх якості та механізми оцінки дотримання стандарту і застосовуються для організації надання соціальних послуг особам, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, здійснення моніторингу й контролю надання соціальних послуг.

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувалися:

– показники якості соціальної послуги догляду вдома наведенні у додатку 4 (пункт 15.1) Державного стандарту догляду вдома.

– рекомендації щодо шкали оцінки якості соціальних послуг, наведенні у додатку 2 Методичних рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904.     

         Задля отримання інформації щодо якості наданих соціальних послуг, необхідної  для оцінки й поліпшення їх якості та вивчення реального стану надання соціальних послуг і відповідності їх вимогам Державним стандартам та індивідуальним потребам, у зв’язку з військовим станом, здійснювалося вибіркове опитування отримувачів соціальних послуг за місцем проживання, по телефону та в приміщенні  Центру.

При здійсненні внутрішнього оцінювання якості соціальних послуг догляду вдома застосовували такі методи оцінки:

- опитування отримувачів соціальних послуг;

- спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- співбесіди з соціальними робітниками;

- вивчення документації, у тому числі, звернень отримувачів соціальних послуг.

В оцінюванні роботи відділення соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання щодо якості надання соціальних послуг взяли участь 82 громадян з числа отримувачів соціальної послуги догляду вдома. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням допомоги вдома та в місцях компактного проживання.

При опрацюванні опитувальників отримувачів послуги догляду вдома оцінка результатів аналізу показала позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги. Так, про соціальні послуги отримувачі цих послуг дізналися переважно від працівників соціальної сфери,  це свідчить про те, що якісно проведено інформування населення Великорублівської громади, щодо соціальних послуг Комунальної установи « Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області»; задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, ставленням соціального робітника; переліком послуг, які надає соціальний робітник. Отже, проаналізувавши результати опитування можна зробити висновок, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу надавачів соціальної послуги догляду вдома. Були висловлені схвальні відгуки щодо їх роботи .

Спостереження за процесом надання соціальної послуги догляду вдома відбувалося шляхом планових перевірок роботи соціальних робітників на дільниці, які фіксуються в актах перевірки роботи.

Соціальні робітники відділення вдома, які безпосередньо надають соціальну послугу, щомісяця проводять самооцінку своєї роботи. За результатами  самооцінки  100% надавачів соціальних послуг «задоволені» своєю роботою. Результати самооцінок обговорюються на виробничих нарадах.

Для проведення оцінки якості соціальних послуг застосовуються кількісні та якісні показники надання соціальної послуги догляду вдома.

Адресність та індивідуальний підхід.

      Надавачі соціальної послуги застосовують індивідуальний підхід (з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги, віку, статі та особливостей, зумовлених інвалідністю) та з повагою ставляться до особи, раси, національності, культури, релігії; роз'яснюють обставини та наслідки прийняття рішень з питань, що стосуються їх життєдіяльності; а також інформують про свої права та обов'язки та організації до повноважень яких належить забезпечення захисту прав людини.

Критерії оцінювання:

- наявність визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100 %) – до кожного отримувача соціальної послуги догляду вдома застосовується «Комплексне визначення ступеня індивідуальної потреби» (згідно дод.1 Державного стандарту);

- наявність індивідуального плану надання соціальних послуг догляду вдома, що відповідає визначеному ступеню індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100 %) – індивідуальні плани надання соціальної послуги, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складається і узгоджуються з кожним отримувачем соціальної послуги. Всі індивідуальні плани складені за новою формою (додаток 2 пункт 4.1), згідно змін, які внесено до Державного стандарту. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувача соціальної послуги, другий залишається в особовій справі;

- забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги (100 %) – Індивідуальний план переглядається надавачем разом із отримувачем соціальної послуги через місяць з початку її надання, надалі один раз на рік. Індивідуальний план може бути переглянуто за зверненням отримувача соціальної послуги з метою коригування заходів в межах соціальної послуги.

 Результативність:

Критерії оцінювання:

• рівень задоволеності соціальною послугою (за оцінками отримувачів соціальної послуги) (100 %)- отримувачі повністю задоволені соціальною послугою догляду вдома, згідно проведеного опитування, співбесід;
• покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалася (100%) – отримувачі соціальної послуги констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалася;

• проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги (100 %) – в ході перевірок соціальних робітників проводилося опитування отримувачів соціальної послуги щодо якості надання соціальної послуги. Були отримані позитивні відгуки щодо роботи соціальних робітників, постійно проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота щодо соціального обслуговування.

• проведення внутрішнього та зовнішнього моніторингу якості надання соціальної послуги (100%) – внутрішній моніторинг якості надання соціальних послуг проводиться згідно Порядку проведення моніторингу  та оцінки якості соціальних послуг Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» (Наказ директора від 05.03.2024р. № 24/01-26). Зовнішній моніторинг не проводився в зв’язку із воєнним станом.

Своєчасність:

     Рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається протягом  10 календарних  днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника з урахуванням здійснення оцінювання  індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання  індивідуального плану  та укладання договору про надання  соціальної послуги догляду вдома.

Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома  проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).  

Надалі повторне визначення індивідуальних потреб  отримувача  соціальної послуги  вдома здійснюється  один раз на рік.

Після  прийняття рішення про надання соціальної послуги  догляду вдома укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку.

Доступність та відкритість:

   Власного приміщення Центр немає, розташований у приміщенні Великорублівської сільської ради, яке обладнане пандусом, що є безперешкодним доступом для відвідувачів. Приміщення центру відповідає санітарним нормам.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

  Під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, в т.ч. і по телефону, отримувачі соціальної послуги догляду вдома задоволені роботою соціальних робітників.

Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків,  зберігають в  таємниці конфіденційну інформацію, отриману у процесі виконання службових обов’язків. Випадків порушення договору не виявлено. Були зафіксовані поодинокі усні скарги щодо яких відразу прийнято міри.

Професійність
 Критерії оцінювання:

• штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації (100 %) – штатний розпис Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації;

• наявні затверджені посадові інструкції (100 %) – затверджені посадові інструкції на всіх працівників. Працівники володіють знаннями й навичками та відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги», затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 29 березня 2005 року № 518;

• наявність документів про освіту (державного зразка) працівників надавача послуги догляду вдома (100 %)- в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка);

графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг (100%)- графік робочих нарад із соціальними робітниками дотримується.

  Робітники відділення соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання Великорублівського Центру соцпослуг не проходили підвищення кваліфікації за звітний період у 2024 році.

  Завідувач відділення соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання підвищує свою професійну компетентність навчаючись у Полтавському фаховому коледжі ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» за спеціальністю «Соціальна робота», а також на онлайн-, навчаннях, організованих Полтавським обласним центром соціальних служб, а саме:

- Самодопомога Плюс;

- Регіональна конференція на розвиток соціальних в громадах;

- Презентація пілотного проєкту з надання невідкладних проміжних репарацій постраждалих від сексуального насильства, пов’язаного з РФ проти України;

- Забезпечення прав та інтересів для осіб з інвалідністю;

- Онлайн-захід « Діалог на тему: особливості роботи патронатних вихователів в умовах війни»;

- Онлайн-семінар «Цифрова безбар’єрність: виклики та рішення для громад».

- Регіональний  форум  «Осмислення. Цінності та історії стійкості".

  Моніторинг/ поточне оцінювання результатів надання соціальної послуги догляду вдома проводиться щомісячно, і відповідає Додатку 5(п.15.5)Державного стандарту догляду вдома.

 

Відділення соціальної допомоги
вдома та в місцях компактного проживання.

Показники якості соціальної послуги «догляд вдома»

Адресність та індивідуаль-ний підхід

Результа-тивність

Своєчас-ність

Доступність

Зручність

Повага до
отримувачів

Професій-ність

 

«Добре»

100%

«Добре»

96%

«Добре»

100%

«Добре»

93%

«Добре»

100%

«Добре»

100%

«Добре»

100%

Показники

Статус

Рекомендації по роботі відділення соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання.

Кількісні

«добре»

продовжувати роботу з відділенням соціальної допомоги вдома та в місцях компактного проживання.

Якісні

«добре»

Узагальнений

«добре»

 

Оцінка якості соціальної послуги догляду вдома вцілому

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників з надання соціальної послуги догляду вдома узагальнений статус відповідає встановленому рівню – «Добре».

В Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської  ради Полтавського району Полтавської області» було організовано і проведено моніторинг та внутрішню оцінку якості надання відділенням соціальної роботи соціальних послуг, а саме – соціального супроводу осіб/сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах, соціальної профілактики, представництва інтересів, консультування,  інформування, посередництво (медіація), екстрене (кризове) втручання за І півріччя 2024 року,  з метою:

  • визначення відповідності надання послуг державному соціальному стандарту та потребам отримувачів;
  • удосконалення діяльності роботи з організації та надання соціальних послуг;
  • виявлення та обговорення  проблем, що виникають при наданні соціальних послуг;
  • виявлення та виправлення недоліків надання соціальних послуг;
  • підвищення якості надання соціальних послуг.

За підсумками проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання відділенням соціальної роботи соціальних послуг протягом  І півріччя 2024 року оцінено, як “добру”.

При здійсненні внутрішнього оцінювання якості надання соціальних послуг застосовували такі методи оцінки:

опитування отримувачів соціальних послуг за місцем проживання;
спостереження за процесом надання соціальних послуг;
вивчення документації, у тому числі, звернень отримувачів соціальних послуг.

Так, проаналізувавши результати опитування можна зробити висновок, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу надавача  соціальних послуг, були висловлені схвальні відгуки щодо роботи та наданої допомоги у подоланні складних життєвих обставин.

Протягом І півріччя 2024 року соціальні послуги було надано  14 сім’ям (46 осіб, серед яких – 28 діти).

Послуги, які надавались:

соціальний супровід сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах – 14 сімей (46 осіб);

соціальна профілактика -  14 сімей (46 осіб);

консультування – 4  сім’ї (21 особа);

інформування – 5 сімей (19 осіб).

екстрене (кризове) втручання – 1 сім’я ( 4 осіб)

Крім того, на території громади продовжує успішно функціонувати 3 сім’ї опікунів, в яких виховується 5 дітей.

 Працівниками відділення постійно проводиться робота по популяризації сімейних форм виховання дітей – патронат, прийомні сім’ї, ДБСТ, та розвитку наставництва над дітьми, опубліковано 2 тематичні статті на сторінці Фейсбук, також розроблені та поширюються буклети з інформацією про сімейні форми виховання.

Відділення соціальної роботи в своїй діяльності по виявленню сімей/осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах, надання їм допомоги, відповідно до компетенції, постійно  співпрацює із старостинськими округами громади, службою у справах дітей, дирекціями навчальних закладів, Центр пробації.

Для проведення оцінки якості соціальних послуг застосовуються кількісні та якісні показники їх надання.

Адресність та індивідуальний підхід.

Надавач соціальних послуг застосовує індивідуальний підхід та з повагою ставляться до особи, її національності, культури, релігії; роз'яснює обставини та наслідки прийняття рішень з питань, що стосуються їх життєдіяльності; а також інформує отримувачів послуги про їх права та обов'язки.

Критерії оцінювання:

• наявність визначення ступеня індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг (100 %);

• наявність індивідуальних планів надання соціальних послуг (100 %) – індивідуальні плани ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, складається і узгоджуються з кожним отримувачем соціальної послуги. Всі індивідуальні плани складені відповідно до Державного стандарту. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувача соціальної послуги, другий залишається в особовій справі;

• забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги (100 %) .

Результативність:

Критерії оцінювання:

• рівень задоволеності соціальними послугами, за оцінками отримувачів соціальних послуг - (90 %);

• покращення емоційного, психологічного стану отримувачів соціальних послуг, мінімізація негативного впливу життєвих обставин у процесі надання соціальних послуг (90%);

• проведення опитувань, збору відгуків та проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальних послуг (100 %) – в ході внутрішнього моніторингу проводилося опитування отримувачів соціальних послуг щодо якості їх надання та були отримані позитивні відгуки щодо роботи надавача соціальних послуг;

• проведення внутрішнього та зовнішнього моніторингу якості надання соціальної послуги (100%) – внутрішній моніторинг якості надання соціальних послуг проводиться згідно Порядку проведення моніторингу. Зовнішній моніторинг не проводився в зв’язку із воєнним станом.

Своєчасність:
Критерії оцінювання:

• прийняття рішення щодо надання соціальних послуг, визначення ступеня індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг, підготовка індивідуального плану надання соціальних послуг у встановлений строк (100 %) – дотримуються вимоги розділів Державних стандартів;

• складання та підписання договору про надання соціальної послуги (100 %)- з кожним отримувачем соціальної послуги, після комплексної оцінки індивідуальних потреб, прийняття рішення про надання соціальної послуги укладено договір про її надання. Договір підписується отримувачем соціальної послуги та директором Комунальної установи « Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області». Кожна зі сторін отримує один примірник договору.


Доступність та відкритість:

Критерії оцінювання:

• наявність умов доступності на території, прилеглій до приміщень надавача соціальної послуги (наявні спеціально обладнанні місця для паркування, контрастні предмети, пандуси, інші пристосування) (100%).

• наявність оформлених стендів з інформацією для отримувачів соціальних послуг про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, в тому числі у доступних для сприйняття особами з інвалідністю форматах (80 %), оформлено інформаційний куточок в кабінеті, де проводиться прийом громадян, а також на стендах приміщень старостинських округів Великорублівської територіальної  громади розміщено інформаційні стенди з інформацією для отримувачів соціальних послуг про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, згідно Державних стандартів;

• Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» має на офіційному сайті Великорублівської сільської ради розроблену сторінку із всією необхідною інформацією, яка постійно оновлюється, а також сторінку в соціальній мережі Фейсбук;

• наявність довідників, буклетів та інших інформаційних матеріалів щодо надання соціальних послуг (100%) – розроблено та проінформовано населення Великорублівської громади про соціальні послуги, їх короткий опис, особливості надання та перелік категорій отримувачів.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

Критерії оцінювання:

• відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги (100%), отримані лише позитивні відгуки отримувачів соціальних послуг щодо ввічливого та коректного ставлення до них працівників відділення, зауваження відсутні;

• повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій (100 %) –працівники застосовують індивідуальний підхід (з урахуванням фізичного та психічного стану отримувачів соціальної послуги) та з повагою ставляться до національності, культури, релігії, віку, статі отримувачів соціальної послуги, проводять свою діяльність з повагою до гідності отримувачів соціальної послуги та з недопущенням негуманних і дискримінаційних дій щодо них. Фактів порушень щодо отримувачів соціальної послуги не зафіксовано;

• наявність інформаційних куточків з інформацією про соціальні, юридичні та інші послуги (80%);

• наявність у договорі про надання соціальних  послуг положень щодо дотримання конфіденційності (100%) – у Типовому договорі про надання соціальних послуг (затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 23.12.2020 року № 847) одним із пунктів ІІІ розділ передбачено, що надавач соціальних послуг зобов’язаний дотримуватися конфіденційності в роботі з інформацією, отриманою в процесі виконання службових обов’язків;

• дотримання конфіденційності (100 %) – працівниками відділення вжиті заходи щодо захисту персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», конфіденційної інформації щодо отримувачів послуги. Отримувачі соціальної послуги в обов’язковому порядку ознайомлені із заходами щодо дотримання принципу конфіденційності. Одним із обов’язків надавача: не розголошувати інформацію особистого характеру, що стала відома під час надання соціальних послуг.


Професійність
Критерії оцінювання:

• штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації (50 %) – штатний розпис Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Великорублівської сільської ради Полтавського району Полтавської області » сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації; забезпеченість необхідною кількістю працівників відповідно до кількості отримувачів соціальних послуг (50 %) – у відділенні працює  фахівець з соціальної роботи – 0,5 штатної одиниці.

• наявні затверджені посадові інструкції (100 %) – затверджені посадові інструкції на всіх працівників;

• наявність документів про освіту (державного зразка) працівників надавача соціальних послуг (50%); підвищення кваліфікації, формальне та неформальне професійне навчання надавачів соціальних послуг (100%) – в 2024 році фахівець з  соціальної роботи неодноразово підвищувала свою професійну компетентність на онлайн-, навчаннях, організованих Полтавським обласним центром соціальних служб, а саме:

- Самодопомога Плюс;

- Регіональна конференція на розвиток соціальних в громадах;

- презентація пілотного проєкту з надання невідкладних проміжних репарацій постраждалих від сексуального насильства, пов’язаного з РФ проти України;

- Забезпечення прав та інтересів для осіб з інвалідністю;

- Онлайн-захід « Діалог на тему: особливості роботи патронатних вихователів в умовах війни»;

- Онлайн-семінар «Цифрова безбар’єрність: виклики та рішення для громад».

- Регіональний  форум  «Осмислення. Цінності та історії стійкості".

 

 

Оцінка якості надання відділенням соціальної роботи соціальних послуг  вцілому

Показники

Статус

Рекомендації по роботі відділення соціальної

роботи

Кількісні

«добре»

продовжувати роботу з відділенням соціальної роботи

Якісні

«добре»

Узагальнений

«добре»

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи зрозумілий для Вас у користуванні сайт громади?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь